Хто на сайті

На даний момент 143 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про реалізацію заходів щодо забезпечення належного рівня організації  роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2013 року  

Питання розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання.

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, розпоряджень голови районної державної адміністрації від 28.02.2008 року № 106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до районної державної адміністрації» та від 22 червня 2012 року вживаються заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове  одержання обґрунтованої відповіді, дотримання норм Закону України «Про звернення громадян».

 

Протягом  І півріччя 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 161 звернення,  що на 50 звернень  більше ніж у І півріччі  2012 року.

39 одиниць становлять звернення отримані на особистому прийомі;

35 одиниць становлять звернення отримані  під час виїзного прийому;

52 одиниці надійшло на адресу райдержадміністрації від вищестоящих органів влади;

7 одиниць становлять заяви громадян отримані поштою;

35 одиниць становлять звернення громадян отримані відділом;

1 звернення  надійшло  від  редакції газети  «Сільські Вісті».

 

До керівництва райдержадміністрації звернулося 929 громадян, які порушили у своїх зверненнях 196 питань. З них : 23 (11,7%) вирішено позитивно, на 142 (72,4%) звернень надані роз’яснення, 16 (8,2%) надіслано для розгляду за належністю іншому  органу влади, установі чи організації та 14 (7,1%) знаходиться на контролі та в 1 зверненні  відмовлено в задоволенні.    

            У структурі звернень, що надійшли до райдержадміністрації загалом   домінують заяви, що становлять майже 99% від загальної кількості звернень. Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян це:

-          питання аграрної політики та  земельних відносин – 76 одиниць, або 38,8% від загальної кількості;

-          на другому місці за кількістю, питання соціального захисту – 39 (19,9%);

-          трійку найбільш поширених питань замикають питання комунального господарства – 17 (8,7%);

-           праці і заробітної плати – 11 (5,6%);

-          охорони здоров’я – 8 (4,1%);

-          житлова політика – 8 (4,1%);

-          транспорту та зв’язку  – 7 (3,6%);

-          діяльність органів  місцевого самоврядування – 5 (2,6%);

-          освіти та науки – 4 (2,0%);

-          діяльність органів  виконавчої  влади – 4 (2,0%);

-          інші питання – 17 (8,6%).

Як свідчить аналіз, найчастіше піднімаються питання  аграрної політики та земельних відносин, зокрема, це питання власності на землю (оренди, приватизації), про розрахунки за здані в оренду земельні та майнові паї.

На другому місці, за кількості звернень, знаходяться питання соціального захисту – це  питання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій;  призначення, перерахунку і виплати пенсій та інші.

Трійку лідируючих питань становлять питання  комунального господарства – це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонті місцевих доріг; вартість житлово – комунальних послуг,  водозабезпечення .

За І півріччя 2013 ріку до райдержадміністрації надійшло 36 одиниць колективних заяв, або 18,8% від усіх звернень, проти 26 одиниць  за відповідний період минулого року. Таким чином, прослідковується  динаміка збільшення  даної категорії звернень в порівняні із відповідними показниками минулого року. Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців сіл району з питань аграрної політики і земельних відносин та комунального  господарства.

48 одиниць, або 29,8% від усіх звернень зареєстрованих в райдержадміністрації надійшло від соціально-незахищених верств населення, тобто багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни та пенсіонерів.

Дана категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги на лікування, поліпшенні житлових умов, телефонізації житла, роботи пасажирського транспорту, покращення  житлових  умов.

Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва райдержадміністрації проводиться відповідно Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 та здійснюється в комп`ютерній системі «Лотус».

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює відповідно затвердженого графіка. Створені належні умови, щодо звернень,  для громадян  з обмеженими фізичними можливостями.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації приділяється особлива увага вирішенню питань, з якими звертаються багатодітні сім`ї, одинокі матері.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад. Протягом І півріччя  2013 року голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на сходах громадян в 18 населених пунктах району та на 11 щотижневих комплексних  виїздах керівництва  райдержадміністрації та районної ради на  яких жителі мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

В райдержадміністрації з 8.00 до 17.00 працює телефон  гарячої лінії «Довіра» за номером 2-14-63, за яким громадяни можуть звернутися і їх буде вислухано та надано відповідні рекомендації з вирішення піднятих ними питань.

З метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.02.2008 р. №106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до райдержадміністрації» утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом поточного року відбулось 6 засідань комісії.

            За І півріччя 2013  року  згідно  плану роботи районної державної адміністрації  перевірено 3 виконавчих комітетів сільських з питань організації роботи із зверненнями громадян. Підготовлено доповідні записки, де зазначено недоліки в роботі та внесено пропозиції щодо їх усунення.

                        Питання  роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому  знаходиться під особистим контролем керівництва райдержадміністрації.

 

 

 

Головний спеціаліст по роботі

із  зверненнями громадян відділу

загального та господарського забезпечення

апарату райдержадміністрації                                                    Вікторія МЕЛЬНИК

 



 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше