Хто на сайті

На даний момент 34 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2013 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Довідка

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2013 року

Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість  реалізації громадянами конституційного права на звернення. Питання розгляду звернень громадян вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання. З цією метою протягом звітного року було реалізовано комплекс заходів методологічного, організаційно -  аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями  громадян.

 

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, розпорядження голови районної державної адміністрації від 28.02.2008 року № 106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до районної державної адміністрації», Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» вживаються заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове  одержання обґрунтованої відповіді, дотримання норм Закону України «Про звернення громадян».

З метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.02.2008 р. №106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до райдержадміністрації» утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом 2013 року відбулось 12 засідань комісії.

Протягом минулого року райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування одержано 1463 ( в 2012 р.- 1540 ) звернення, з них 1303 (в 2012р. – 1421) на особистому прийомі, колективних звернень 95 ( в 2012 р. – 74), повторних 12 (в 2012р.-16).

Зі своїми проблемами до райдержадміністрації та виконкомів місцевих рад звернулись 102  (в 2012р. – 131) учасники війни та бойових дій, 85  (в 2012 р.- 105) багатодітних та одиноких матерів, 176(в 2012р. – 155) інвалідів, 180 (в 2012р.-155) ветеранів праці, 134 (в 2012р. - 230) дітини війни та 3 (в 2012р. - 6) учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

Всього у зверненнях громадянами порушено 1553  (в 2012р.- 1654) питання, що на 101 одиницю менше  проти минулого року.

Протягом 2013 року на адресу райдержадміністрації надійшло 295 звернень, що в порівнянні з відповідним  періодом 2012 року (254 звернення ) – більше на 41 одиницю.

Всього районною державною адміністрацією  впродовж  2013 року опрацьовано 110 письмових та 185 звернень отриманих на особистому  прийомах керівництвом райдержадміністрації. В цих зверненнях порушено 342 проблемних  питання від 1369 громадян (протягом 2012 року порушено 319 питань від 2493 громадян), тобто спостерігається динаміка збільшення кількості питань на 23 одиниці.

У Теплицькому районі  постійним «лідером» щодо надходження за територіальною складовою, в абсолютних цифрах або за загальною кількістю  звернень є смт. Теплик. В 2013 році від його мешканців  надійшло 68 звернень, у 2012 році  - 60 звернень (збільшення  – 8 одиниць). На другому місці - с. Соболівка: за звітний період від її жителів надійшло 126 звернень, у 2012 році  -115 звернень (збільшення   - 11 одиниць ). Третє за чисельністю надходжень звернень громадян є с. Велика Мочулка: у 2013 та у 2012 році надійшло по 16 звернень.

При цьому  найменша кількість звернень в абсолютних одиницях надійшла від мешканців сіл: Кам»янки, Марківка, Скарженівка (по 1 зверненню).

Такий аналіз визначає райони з підвищеною суспільною занепокоєністю з тих чи інших соціальних, економічних або політичних проблем, виявляє відповідне коло актуальних питань для жителів  територіальних громад.

У зверненнях громадян, що надійшли на адресу  керівництва  районної державної адміністрації  за звітний період було порушено 342  проблемних питання.

Аналізуючи зміст звернень, слід зазначити, що найбільш актуальними  питаннями 2013 та 2012 років, на які припадає більша половина усіх звернень громадян, продовжують залишатися земельні відносини – 104 одиниці (30,4% від загальної кількості) в порівнянні  із показником  2012 року кількість звернень зменшилась  в абсолютних цифрах на 21 одиницю  або 20,2%.

Як свідчить аналіз  найчастіше піднімаються питання  оформлення та видачі документів, що  підтверджують право  власності на земельні ділянки, розрахунки  за здані в оренду майнові та земельні паї, земельні конфлікти,  виділення земельних  часток (паїв) в натурі на місцевості для ведення підсобного господарства.

Друге місце за кількістю звернень займають питання  соціального захисту. Їх кількість у 2013 році становить 79 одиниць (23,1% від загальної кількості  питань),  кількість цих питань збільшилась на 25 одиниць або на 31,6%.

Питання соціального захисту – це надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, призначення, перерахунок і виплата пенсій та інше.

Трійку найбільш поширених груп питань,  що зустрічаються у зверненнях громадян, замикають  питання  комунального господарства – 41 одиниця (12% від загальної кількості), в порівнянні із показником  2012 року кількість звернень збільшилась  в абсолютних  цифрах на 17 одиниць або 41,5%.

Велика кількість питань комунального господарства – це прохання  посприяти  у ремонті місцевих доріг, газифікації  населених пунктів  та власного житла.

30,8 %  від загальної кількості  або 91 звернення  на адресу районної державної адміністрації склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних  сімей, дітей війни, інвалідів та громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки, особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їхніх  повсякденних запитів та життєвих потреб.  Кількість  громадян  цих категорій, які  звернулися  до обласної державної адміністрації протягом 2013 року на 11 одиниць менша  ніж у 2012 році (102 звернення).

Дана категорія громадян піднімає питання надання матеріальної допомоги, допомоги на лікування, поліпшення житлових умов, транспортного сполучення з районним центром, призначення і перегляд розміру пенсій, передачу в оренду  земельних та майнових паїв.

З метою вирішення  питань, порушених цими  верствами населення,  районною державною адміністрацією  вишукуються  шляхи їх вирішення.

Так серед позитивно вирішених питань слід відзначити наступні:

- надано матеріальну допомогу на лікування 45 громадянам району  на загальну суму 50 000 грн.;

- відновлено телефонний зв’язок  3-м  заявникам;

- троє людей  призначено опікунами (піклувальниками) над дітьми  позбавленими батьківського піклування;

- створено 1 прийомну сім»ю;

- двох дітей довлаштовано  в існуючу прийомну сім»ю;

- проведено розрахунки по орендній платі з жителькою с. Шиманівка;

- інваліда ІІ групи, жителя с. Мишарівка  забезпечено путівкою на санаторно  - курортне  лікування в м. Саки;

- рішенням 26 сесії 6 скликання № 367 від 01.10.2013р.  виділено  кошти в сумі  5000 грн. для забезпечення  безкоштовними  медикаментами  пільгові  категорії населення;

- у Веселівську ЗОШ І-ІІІ ступенів  придбано необхідні матеріали для облаштування внутрішніх вбиралень за рахунок  спонсорських коштів;

- запалено голубий  вогник в селах Соболівка  та Велика Мочулка;

- працівниками  Теплицьких ЕМ проведено ряд робіт на території Орлівської сільської ради з метою забезпечення надійності  електропостачання;

- оселю учасника  війни, жителя с.  Велика Мочулка  підключено  до  зовнішнього  газопроводу;

- укомплектовано  вакантну посаду завідуючого ФАПом с. Погоріла;

- забезпечено  підвіз дітей шкільним  автобусом  до ДНЗ в с. Соболівка;

- забезпечено  сприяння в передачі  первинних  документів  ТОВ «Сашанське» в трудовий  архів;

- два заявники  працевлаштовано в Пологівську ЗОШ І-ІІІ ступенів  на посади: медичного працівника, соціального педагога та практичного психолога.

У 2013 році прослідковується  збільшення  колективних заяв та скарг. Так за звітний  період 2013 року надійшло 50 (16,9%) колективних звернень, що на 8 звернень більше ніж у минулому році (42 звернення, або 16,5%).

Найчастіше  колективні заяви  надходять від мешканців  сіл району  з питань розрахунків за дані в оренду земельні частки (паї), земельних конфліктів, транспортного сполучення з районним центром,  допомоги із ремонтом вулиць.

Протягом року, в райдержадміністрації зафіксовано 6 повторних звернень. Постійними дописувачами є: житель с. Мишарівка інвалід ІІ групи, який звертається з проханням забезпечити його житлом, жителька смт. Теплик інвалід І групи  просить у пільговому наданні протезу суглобу, а жителька с. Степанівка неодноразово звертається по питанню  перерахунку її пенсії. Незважаючи на те, що звернення всебічно опрацьовувалися, пропонувалися варіанти їх вирішення, надавалися обґрунтовані письмові відповіді, заявники продовжують звертатись.

Від органів влади  вищого рівня керівництвом райдержадміністрації  отримано 102 (в 2012 р.- 81) звернення.

Таким чином, аналіз структури звернень та динаміки  надходжень звернень  громадян  до керівництва  районної державної адміністрації вказує на те, що зміни у кількості та характері  звернень тісно пов’язані  з низкою як суспільно – політичних, так і  соціально -  економічних чинників, які об’єктивно  відображають  ситуацію в районі, характеризують  особливості  стосунків місцевої  влади і територіальних громад  району.

В райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. На виконання доручення голови облдержадміністрації  від 01.02.2011р. № 01-1-39-712, розробляється та затверджується графік проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації, керівниками районних управлінь, відділів, установ, організацій в населених  пунктах району.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення виїзних прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Теплицької районної державної адміністрації.

Постійно проводяться зустрічі районного керівництва з мешканцями територіальних громад району. Протягом звітного періоду 2013 року голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на сходах громадян в 18 населених пунктах району та здійснили 28 комплексних виїздів, під час яких заявниками  було порушено 72 проблемних питання.

Не всі питання, які піднімалися  жителями району, можна було вирішити  в повній мірі, особливо ті, що стосуються  фінансових витрат та матеріальних ресурсів.

Графіки виїзних прийомів громадян надіслано органам місцевого самоврядування для оприлюднення в територіальних громадах, оголошення про чергові виїзні прийоми розміщуються в місцевих засобах масової інформації.

 

Питання роботи із зверненнями громадян  та організації їх особистого прийому знаходяться під особистим  контролем керівництва районної державної адміністрації.

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше