Хто на сайті

На даний момент 101 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за І квартал 2014 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
Аналітична довідка
про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за І квартал  2014  року


За І квартал  2014 року до районної державної адміністрації надійшло 42 звернення, що на 47  звернень менше, ніж за відповідний період  2013 року (89). У даних зверненнях заявниками  порушено 46 питань.
У структурі звернень, що надійшли до райдержадміністрації  загалом домінують заяви.
15 звернень порушених жителями району вирішено позитивно, на 20 – надано роз’яснення, 5 звернень переадресовано  для розгляду за належністю, а 2 –знаходяться на контролі.
Так серед позитивно вирішених слід відзначити  наступні:
- надано матеріальну допомогу 9 жителям  району на загальну суму 9000 грн.;
- відновлено телефонний зв'язок жителю с. Орлівка;
- довлаштовано дитину  позбавлену батьківського  піклування  в  прийомну сім»ю;
- жителів с. Бджільна призначено піклувальниками  над дитиною  позбавленою батьківського піклування;
- малозабезпеченій  сім»ї жительки  смт. Теплик призначено соціальну допомогу.  
Найбільш  актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:
- питання соціального захисту  - 19 одиниць або 45,2% від загальної кількості (за відповідний період 2013 року -16 одиниць, або 14,5%);
- на другому місці, за кількістю, питання аграрної політики та земельних відносин - 13  одиниць, або 28,3 % від загальної кількості;
- трійку найбільш поширених замикають питання  охорони здоров’я – 4 одиниці, або 8,7 %.  
Як свідчить аналіз, найчастіше піднімаються питання  аграрної політики та земельних відносин, зокрема, це питання власності на землю (оренди, приватизації), виплата дотацій за здану худобу,  розрахунки за здані в оренду  майнові паї.

Значна кількість питань  соціального захисту – це питання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій.

Трійку лідируючих питань становлять питання охорони здоров’я – це заяви громадян щодо роботи медичних закладів та установ.

Протягом  І кварталу 2014 року до райдержадміністрації  надійшло 3 колективних звернення, або 7,1% від усіх звернень, проти 21,3%  (19) за відповідний період минулого року. Таким  чином , прослідковується  динаміка зменшення даної категорії звернень в порівнянні з відповідними показниками  минулого року. З колективними зверненнями  зверталися  жителі с. Завадівка  щодо  сільського  пасовища, жителі с. Бджільна просять допомоги  в  ремонті вуличного покриття  однієї з сільських вулиць, Орлівчани зверталися  по питанню  охорони здоров’я .

10 одиниць, або 23,8% від усіх звернень зареєстрованих в райдержадміністрації надійшло від соціально-незахищених верств населення, тобто багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни та пенсіонерів.

Всього за І квартал 2014 року  до районної державної адміністрації  звернулося 131 громадян, а за І квартал 2013 року ця цифра становила 693 громадянина.
На особистому прийомі в  керівництва районної державної адміністрації  побувало 3 громадянина, 5 звернень отримано під час  виїзного прийому, 15 – відділом, 3 звернення  надійшло поштою. Від вищестоящих органів влади   протягом  звітного періоду в райдержадміністрацію надійшло 15 звернень це становить 35,7% від загальної кількості.
Зазначені  тенденції форм звернень громадян  до органів влади цннтрального та  місцевого рівня  для вирішення нагальних  проблем свідчать про переваги застосування  сучасних засобів  електронних комунікацій над листами  та особистими прийомами. Така еволюція  в царині звернень  громадян  поступово  дасть змогу  прискорити  розвиток  електронного  врядування.
За звітний квартал  проведено перевірку додержання законодавства  про звернення громадян у виконкомах Метанівської та Костюківської   сільських рад. За наслідками перевірки складено відповідну  довідку, в якій проаналізовано  роботу із зверненнями громадян та зазначено певні  рекомендації щодо поліпшення роботи.   
За звітний період проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії: надання матеріальної допомоги онкохворим жителям району та питання охорони здоров’я .
Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва райдержадміністрації, проводиться відповідно Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 та здійснюється в комп`ютерній системі «Лотус».
Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює щоденно, відповідно затвердженого графіка. Створені належні умови щодо звернень  для громадян  з обмеженими фізичними можливостями.
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації приділяється особлива увага вирішенню питань, з якими звертаються багатодітні сім`ї, одинокі матері.
В райдержадміністрації з 8.00 до 17.00 працює телефон  гарячої лінії «Довіра» за номером 2-14-63, за яким громадяни можуть звернутися, їх буде вислухано та надано відповідні рекомендації з вирішення піднятих ними питань.
На виконання вимог пункту  3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості  про результати  роботи  у сфері  протидії корупції» в холі районної державної адміністрації  встановлено стенд «Суспільство  проти корупції», на якому  розміщено  нормативно правові акти, довідкову інформацію, інформацію про корупційні порушення в районі та інше.
Станом на 01.04.2014 ріку до районної державної адміністрації надіслано 5 інформаційних запити до публічної інформації, на які надано обґрунтовані та вичерпні відповіді.
Питання  роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому  знаходиться під особистим контролем керівництва райдержадміністрації.
З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та виконання Указу Президента України № 109/2008 від 7 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Теплицькою райдержадміністрацією і надалі будуть проводитися наступні заходи:
- забезпечення належної роботи програми «Лотус»;
- виконання всіх заходів, передбачених Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 року № 109/2008;
- активізація роботи по висвітленню в ЗМІ аналітичних матеріалів щодо розгляду звернень громадян;
- продовження роботи на сторінці веб-сайту «Звернення громадян», яка дає змогу громадянам оперативно ознайомлюватись із законодавством, що регламентує роботу із зверненнями громадян та іншою, не менш цікавою та необхідною інформацією в цій сфері;
- постійний аналіз причин виникнення повторних звернень до центральних органів влади;
- надання практичної та консультативно-методичної допомоги сільським радам в частині дотримання вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян.


Головний спеціаліст по роботі
із  зверненнями громадян відділу
загального та господарського забезпечення
апарату райдержадміністрації Вікторія МЕЛЬНИК

 

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше