Хто на сайті

На даний момент 139 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями  громадян в райдержадміністрації за ІІІ квартал 2012 року.

За ІІІ квартал 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 77 звернень, що на 12 одиниць менше  ніж за відповідний період 2011 року (89 звернень). У структурі звернень, що надійшли  до районної  державної адміністрації загалом домінують заяви, що становлять 99,8%  від загальної кількості звернень.

Найбільш актуальні питання, що зустрічаються  у зверненнях громадян, це:

питання аграрної політики та земельних відносин – 36 одиниць, або 46,7% від загальної кількості;

на другому  місці, за  кількістю, питання соціального захисту – 19 одиниць (24,7%);

трійку найбільш поширених замикають питання комунального господарства – 10, або  13%;

транспорту і зв’язку  - 7, або 9,1%;

охорони здоров’я   - 6, або 7,8%.

Як свідчить аналіз  найчастіше  піднімаються питання  земельних відносин, зокрема оформлення  та видача  державних актів на земельні ділянки. Також   хвилюють громадян  питання аграрної політики – це питання   розрахунки за здані  в оренду  майнові та  земельні  паї тощо.

Значна кількість питань  соціального захисту – це питання надання матеріальної допомоги;  отримання соціальних виплат, субсидій; призначення перерахунку і виплати пенсій  та інше.

На третьому  місці за кількістю знаходяться питання  комунального господарства – це прохання посприяти в  ремонті місцевих доріг, газифікації  житла громадян, водо забезпеченні.

Питання транспорту та зв’язку – це питання роботи автоперевізників та відсутності  транспортного сполучення з районним центром.

Звернення, що стосувались охорони здоров’я – це заяви громадян  з проханням  допомогти  в оперативному  лікуванні, питання роботи медичних закладів.

Протягом ІІІ кварталу 2012 року  до районної державної адміністрації  надійшло 10 колективних заяв, або  13% від  усіх звернень, проти 13,5% (12) за відповідний період 2011 року.

Найчастіше колективні звернення надходять  від мешканців  району  з питань аграрної політики, земельних відносин, транспорту тощо.

32 одиниці, або 41,6% від усіх  звернень, за звітний  період, зареєстрованих в районній державній адміністрації, надійшло  від соціально  незахищених верств населення, тобто від  багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів (у ІІІ кварталі 2011 року  зареєстровано 40 (44,9%).

Зазначена категорія громадян  піднімає питання   надання  матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, оформленні пільгового кредиту, покращення житлових умов,  призначення та виплати соціальної допомоги, роботи пасажирського транспорту та інше.

Всього за ІІІ квартал 2012 року  до райдержадміністрації звернувся 251 громадянин , а за ІІІ квартал 2011 року ця цифра становила  392 громадяни.

На особистому прийомі  керівництва райдержадміністрації  прийнято 13 звернень, 30 звернень отримано під час виїзного прийому громадян, 15 одиниць – відділом, 18 – від органів влади вищого рівня.

За звітний період проведено перевірки додержання  законодавства про звернення громадян  у виконкомі Петрашівської ради. За  наслідком перевірки  складено  відповідну довідку  на ім’я керівника апарату райдержадміністрації, в якій проаналізовано  роботу  із зверненнями громадян та зазначено  певні рекомендації щодо поліпшення  роботи   у виконкомі  сільської ради.

Районна державна адміністрація  вживає  відповідні заходи  щодо висвітлення у  засобах  масової інформації району  та на офіційному  веб – сайті  райдержадміністрації  відомостей  про організацію роботи  зі зверненнями громадян.

Протягом ІІІ кварталу 2012 року до районної державної адміністрації надійшло 4 інформаційних запити  по доступу до публічної інформації, які було задоволено.

На виконання   вимог пункту 3 Постанови  Кабінету  Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження  Порядку інформування  громадськості  про результати  роботи у сфері  протидії корупції » в  холі  райдержадміністрації  встановлено  стенд «Суспільство проти  корупції», на якому  розміщено  нормативно – правові  акти, довідкова інформація та інформацію про корупційні порушення в районі та інше.

Питання роботи із зверненнями громадян,  організації їх особистого прийому  знаходяться під постійним  контролем  керівництва райдержадміністрації. 

 

Головний  спеціаліст по роботі

із зверненнями громадян відділу

загального та господарського

забезпечення апарату райдержадміністрації                            Вікторія МЕЛЬНИК

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше