Хто на сайті

На даний момент 77 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Звіт про виконання Плану дій з впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2017 році.
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

З метою підвищення рівня відкритості та прозорості діяльності райдержадміністрації, посилення взаємодії з громадськістю у рамках реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» проводяться громадські обговорення нагальних законопроектів, висвітлення діяльності виконавчої влади в електронних та друкованих районних засобах масової інформації.

Зокрема на офіційному сайті райдержадміністрації:


- у розділі «Влада інформує. Новини» щоденно висвітлюються найважливіші події у відповідних сферах суспільного життя району;

- у розділі «Громадське обговорення» оприлюднюються проекти законів, що підлягають обговоренню громадськістю;

- у розділі «Райдержадміністрація. Розпорядчі документи» систематично розміщуються розпорядження голови райдержадміністрації.   

Згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом  2017 року на адресу райдержадміністрації надійшло  66 інформаційних запитів.

   У приміщенні райдержадміністрації оформлено постійно діючий стенд «Забезпечення доступу до публічної інформації».

З метою поліпшення роботи щодо реалізації державної антикорупційної політики, підвищення ефективності системи запобігання і протидії корупції, вдосконалення діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування в реалізації антикорупційної стратегії райдержадміністрацією прийнято ряд нормативно-правових атів:

- Розпорядження голови райдержадміністрації 25.01.2017 р. за № 20, яким затверджено план заходів з виконання Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки.

- Районна програма запобігання і протидії корупції на 2016-2017 роки.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно діє рубрика «Запобігання корупції», в якій розміщені відповідні нормативні акти, план проведення заходів, роз’яснення та коментарі з даного питання тощо.

  Райдержадміністрацією постійно проводиться роз’яснювальна робота, спрямована на підвищення особистої відповідальності кожного працівника за виконання службових обов’язків, здійснення профілактичних заходів.

Для попередження корупційних і злочинних проявів, в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації виконується план заходів щодо роботи з кадрами на 2017 рік, яким передбачено дотримання правових засад проходження державної служби, поліпшення якісного складу державних службовців, організації їх підготовки та перепідготовки, підвищення кваліфікації шляхом направлення на навчання керівників і спеціалістів органів місцевого самоврядування та виконавчої влади в обласний центр перепідготовки та підготовки державних службовців, а також здійснення контролю за виконанням.

Ніхто з державних службовців Теплицької  районної державної адміністрації протягом  ІУ кварталу 2017 року до відповідальності за корупційні діяння не притягувався.           З метою забезпечення вдосконалення порядку надання адміністративних послуг, підвищення їх якості, створення сприятливих і доступних умов для реалізації фізичними та юридичними особами прав на одержання таких послуг головою Теплицької районної державної адміністрації 06 вересня 2013 р. № 249 прийнято розпорядження «Про створення Центру надання адміністративних  послуг в Теплицькому районі».

На сьогодні загальна кількість послуг, які видаються через ЦНАП становить 88, з них адміністративні послуги, що надаються територіальними органами ЦОВВ та їх посадовими особами – 20 та структурними підрозділами РДА – 51, послуги Державного земельного агенства - 15. Видача документів дозвільного характеру здійснюється виключно через державного адміністратора  Центру надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». 

Складовою частиною Центру надання адміністративних послуг є Дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

У Центрі надання адміністративних послуг запроваджено електронну чергу, підключено послугу смс-сповіщення.

Центр надання адміністративних послуг підключено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. 

З метою  визначення рівня задоволення населення якістю надання адміністративних послуг в Центрі, покращення його роботи, проводиться анкетування щодо визначення якості надання адміністративних послуг шляхом розміщення анкети на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у розділі  «ЦНАП».

Встановлено веб-камери, які працюють онлайн та дають змогу всім бажаючим спостерігати за роботою адміністраторів центру в режимі реального часу на офіційному веб-сайті райдержадміністрації у розділі  «ЦНАП».

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше