Хто на сайті

На даний момент 52 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2012 року.

            Питання розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання.

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, розпорядження голови районної державної адміністрації від 28.02.2008 року № 106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до районної державної адміністрації» вживаються заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове  одержання обґрунтованої відповіді, дотримання норм Закону України «Про звернення громадян».

            Протягом 2012 року райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування одержано 1540 ( в 2011 р.- 1869 ) звернень, з них 1421 (в 2011р. – 1698) на особистому прийомі, колективних звернень 74 ( в 2011 р. –79), повторних 16 (в 2011р.-10).

            Зі своїми проблемами до райдержадміністрації та виконкомів місцевих рад звернулись 131(в 2011р. – 200) учасники, інваліди  війни та бойових дій, 105  (в 2011 р.- 130) багатодітних та одиноких матерів, 155 (в 2011р. – 544) інвалідів, 230 «дітей війни» та 6 (в 2011 р. - 7) учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

            Всього у зверненнях громадянами порушено 1654  (в 2011р.- 1964) питання, що на 310 одиниць менше  в порівнянні з  минулим року.

            Протягом 2012 року на адресу райдержадміністрації надійшло 254 (в 2011р.- 268) звернення, з них на особистому прийомі 164 (в 2011р.- 1139), поштою 90 ( в 2011р.- 129), від учасників війни та  бойових дій 21 (в 2011р.- 25), багатодітних сімей, одиноких матерів 14 (в 2011р.-17), інвалідів 44 (в 2011р.-50).  Повторних звернень надійшло 12 (в 2011р.- 6), колективних 42 (в 2011р.-44).

            З вищестоящих органів отримано 81 (в 2011 р.- 63) звернення.

            В структурі звернень домінують заяви, що становить 99% від загальної кількості.

            Порушено 319 питань, з них позитивно вирішено 43, дано роз’яснення по суті на 258 питань, 13 питань відповідно статті 7 Закону України «Про звернення громадян» переслано для розгляду за належністю,  5 питань знаходяться на контролі.

Так серед позитивно вирішених питань слід відзначити наступні:

-        надано матеріальну допомогу 32  громадянам району  на загальну суму 40500 грн.;

-        відновлено телефонний зв»язок 2 інвалідам І групи;

-        вирішено  три трудових спори;

-        сім  людей призначено опікунами над дітьми  позбавленими батьківського піклування;

-        одній сім»ї надано статус прийомної;

-        жительці с. Розкошівка відновлено  соціальне обслуговування;

-        забезпечено підвіз дітей  до школи  від  району аграрного ліцею;

-        відновлено автобусне  сполучення  сіл Карабелівка та Петрашівка з районним центром;

-        виділено додаткові  кошти  для встановлення  захисної конструкції спортивного майданчика стадіону «Старт» в смт. Теплик;

-        введено в експлуатацію об»єкт  «Газифікація  с. Орлівка з підвідним газопроводом»;

-        інваліду Великої Вітчизняної війни  здійснено проплату за слуховий апарат.

-        Найбільш актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях  громадян це:      

-        питання аграрної політики, земельних відносин 125 одиниць, або 37,6 % від загальної кількості;

-        на другому місці за кількістю знаходяться питання соціального захисту – 54 (16,9%);

-        трійку найбільш поширених питань замикають питання комунального господарства – 24 (7,5%);

-        охорони здоров»я – 19 (6,0%);

-        транспорту та зв’язку – 18 (5,6%);

-        праці і заробітної плати – 14 (4,4%);

-        питання сім»ї, дітей, молоді – 12 (3,8%) та ін..

Як свідчить аналіз, в порівнянні з минулим роком, збільшилась   кількість звернень з питань аграрної політики (на 7  одиниць); зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту (на 19 одиниць), транспорту та зв’язку (на 2 одиниці), комунального господарства (на 4 одиниці).

Протягом року в райдержадміністрації зафіксовано 12 повторних звернень. Постійним дописувачами   є:  жителька  Черкаської області, що  просить повернути сина, який  знаходиться  на вихованні в батька;  жителька смт. Теплик, яка звернулася з проханнм    надати квартиру її сину – афганцю  та вирішити межовий спір; багатодітний  житель с. Погоріла, який  просить допомоги  в отриманні пільгового кредиту для придбання житла; житель смт. Теплик інвалід  І групи   скаржиться на  неналежний  прийом  сімейним лікарем та ін.. Незважаючи на те, що звернення всебічно опрацьовувалися, пропонувалися варіанти їх вирішення, надавалися обґрунтовані письмові відповіді, заявники продовжують  звертатись .

Колективних звернень надійшло 42 одиниці, або 16,5% від загальної кількості звернень проти 44 одиниць  за  відповідний період минулого року. Таким чином, прослідковується незначна   динаміка зменшення   даної категорії звернень в порівнянні із відповідними показниками минулого року.

Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва райдержадміністрації проводиться відповідно Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 та здійснюється в комп`ютерній системі «Лотус».

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації здійснює щоденно відповідно затвердженого графіка. Також створені умови для вільного доступу до керівництва райдержадміністрації громадян з обмеженими фізичними можливостями.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом райдержадміністрації приділяється особлива увага вирішенню питань, з якими звертаються багатодітні сім`ї, одинокі матері.

З метою роз`яснювальної роботи щодо конституційних прав і обов`язків громадян в районній газеті працює рубрика «Новини від влади».

Розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. На виконання доручення голови облдержадміністрації  від 01.02.2011р. № 01-1-39-712, затверджено склад  робочої групи щотижневих комплексних виїздів керівництва  райдержадміністрації та районної ради до територіальних громад району та графік  щотижневих  комплексних виїздів  головою райдержадміністрації та головою районної ради. Протягом 2012 року проведено 21 виїзний прийомів  керівниками управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації на чолі з  головою райдержадміністрації, під час здійснення яких жителі району мали можливість вирішувати проблеми безпосередньо на місцях.

В Теплицькій райдержадміністрації з 8:00 до 17:00 працює телефон «Гаряча лінія»,  за  номером 2-14-63  з  2003  року.  Протягом 2012 року    по зазначеному  телефону надійшло 1 звернення .

З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян органами місцевого самоврядування, питання роботи із зверненнями громадян  розглядалось на розширеному  засіданні колегії районної державної адміністрації, яка відбулася 24.01.2012 року та на нарадах – семінарах з селищним та сільськими головами, секретарями селищної та сільських рад, начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації, які відбулися  11.07.2012р., 14.11.2012р. та 26.12.2012 р.

З метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.02.2008 р. №106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до райдержадміністрації» утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом поточного року відбулось 12 засідань комісії, на яких розглядалися  питання  щодо відмови в наданні субсидії;  щодо повернення матері дитини, яка знаходиться на  вихованні в батька; щодо  вирішення  земельного конфлікту  між орендарем  та орендодавцями; щодо надання матеріальної допомоги н а придбання житла та ін...  

            В 2012 році перевірено 5 виконавчих комітети та відділ  освіти  райдержадміністрації з питань організації роботи із зверненнями громадян. Підготовлено доповідні записки, де зазначено недоліки в роботі та внесено пропозиції щодо їх усунення.

            Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі в керівництва  райдержадміністрації.