Хто на сайті

На даний момент 26 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за ІІ квартал 2014 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

За ІІ квартал  2014 року до районної державної адміністрації надійшло 59 звернень, що на 13 звернень менше, ніж за відповідний період  2013 року (72). У даних зверненнях заявниками  порушено 69 питань.

У структурі звернень, що надійшли до райдержадміністрації,  загалом домінують заяви.

20 звернень, порушених жителями району, вирішено позитивно, на 29 з них надано роз’яснення, 5 переадресовано  для розгляду за належністю, ще 5 знаходяться на контролі.

Так серед позитивно вирішених питань слід зазначити  наступні:

- надано матеріальну допомогу 12 жителям  району на загальну суму 18 000 грн.;

- жительці с. Тополівка  призначено соціально допомогу як  одинокій матері

- дві сім’ї  призначено піклувальниками  над дітьми,   позбавленими батьківського піклування;

- одній сім’ї підготовлено  висновок  про доцільність усиновлення.

Найбільш  актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це:

- питання соціального захисту  - 31 одиниця, що складає 44,9% від загальної кількості (за відповідний період 2013 року - 23 одиниці, або 26,7%);

- питання аграрної політики та земельних відносин - 15  одиниць, або 21,7 % від загальної кількості;

- питання  сім’ї, дітей та молоді – 4 одиниці, або 5,8 %.

Протягом  ІІ кварталу 2014 року до райдержадміністрації  надійшло 5 колективних звернення, або 8,5% від усіх звернень проти 23,6%  (17) за відповідний період минулого року. Таким  чином, прослідковується  динаміка зменшення даної категорії звернень в порівнянні з відповідними показниками  попереднього року.

З колективними зверненнями  до представників влади йшли: жителі с. Росоша   щодо  сільського  пасовища, жителі с. Сокиряни щодо використання місцевими керівниками агроформувань нерозпайованого майна СВК «Сокирянський». Жителі  вулиці І.Франка смт. Теплик просять  допомогти заборонити рух  великовантажних транспортних засобів вулицями селища, також жителів району хвилює доля літнього оздоровчого табору «Ровесник».

35,5% від усіх звернень, зареєстрованих в райдержадміністрації, надійшло від соціально-незахищених верств населення, тобто багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни та пенсіонерів.

Всього за ІІ квартал 2014 року  до районної державної адміністрації  звернулося 249 громадян, а за ІІ квартал 2013 року ця цифра становила 236 громадянина.

На особистому прийомі в  керівництва районної державної адміністрації  побувало 18 громадян, 16 звернень отримано відділом, 2  надійшло поштою. Від вищестоящих органів влади   протягом  звітного періоду в райдержадміністрацію надійшло 23 звернення, що становить 39% від загальної кількості.

Зазначені  тенденції форм звернень громадян  до органів влади центрального та  місцевого рівня  для вирішення нагальних  проблем свідчать про переваги застосування  сучасних засобів  електронних комунікацій над листами  та особистими прийомами. Така досягненні  в  роботі зі зверненнями  громадян  поступово  дадуть змогу  прискорити  розвиток  електронного  врядування.

За звітний квартал  проведено перевірку додержання законодавства  про звернення громадян у виконкомі Теплицької   селищної  ради. За наслідками перевірки складено відповідну  довідку, в якій проаналізовано  роботу із зверненнями громадян та зазначено певні  рекомендації щодо поліпшення роботи.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Основним питанням, яке виносилось на розгляд комісії, було надання матеріальної допомоги онкохворим жителям району .

Реєстрація та розгляд письмових звернень громадян та звернень, одержаних під час особистого і виїзного прийомів керівництва райдержадміністрації, проводяться відповідно Інструкції, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348, та здійснюються через комп`ютерну систему «Лотус».

Особистий прийом громадян керівництво райдержадміністрації проводить згідно затвердженого графіка. В органі виконавчої влади створені належні умови для звернень  громадян  з обмеженими фізичними можливостями.

У райдержадміністрації з 8.00 до 17.00 працює телефон  гарячої лінії «Довіра» за номером 2-14-63, за яким громадяни можуть звернутися зі своїми проблемами.

На виконання вимог пункту  3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості  про результати  роботи  у сфері  протидії корупції» в холі районної державної адміністрації  встановлено стенд «Суспільство  проти корупції», на якому  розміщено  нормативно правові акти, довідкову інформацію, інформацію про корупційні порушення в районі тощо.

Станом на 30.06.2014 ріку до районної державної адміністрації надійшло 8 інформаційних запитів на отримання публічної інформації, на які надано обґрунтовані та вичерпні відповіді.

Питання  роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому  знаходиться під особистим контролем керівництва райдержадміністрації.

Головний спеціаліст по роботі
із  зверненнями громадян відділу
загального та господарського забезпечення
апарату райдержадміністрації
Вікторія МЕЛЬНИК
 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше