Хто на сайті

На даний момент 66 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Про удосконалення порядку надання житлових субсидій
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

Враховуючи важливість соціальної підтримки сімей, Урядом 28 лютого 2015року прийнято постанову №106 «Про удосконалення порядку надання  житлових субсидій», якою суттєво спрощується порядок отримання субсидій, зокрема, скасовано обмеження щодо майнового стану сім’ї, подовжено термін призначення субсидій до 12 місяців, а також встановлено, що субсидія на наступний період призначатиметься без звернення громадян. При цьому при призначенні субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб.

Призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів - заяви та декларації. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію(«на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Також необхідно зазначити  у графі «Номер особового рахунку» - вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, у графі «Найменування організації, що надає послуги» - вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі на оплату відповідної послуги, а також у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/»немає лічильника». У розділі І Декларації вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію) , яким нараховується плата  за житлово - комунальні послуги . У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно - правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні(або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації підприємства, де отримується дохід. У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидій на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою. У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

За більш детальною інформацією звертатись до управління за адресою смт. Теплик, вул.. Незалежності, 7, або за тел.. 2-13-08.