Хто на сайті

На даний момент 92 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Телефони "Гаряча лінія"
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
 УКРАЇНА
ТЕПЛИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
 
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
 

Від “ 07” вересня  2017 р.                                                                           №  294

 

Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону

довіри в райдержадміністрації

 

      Відповідно до ст. 40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», п. 9 ст. 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення та всебічного вивчення громадської думки:

1.        Затвердити:

       1.1. Порядок функціонування гарячої телефонної лінії  в райдержадміністрації  (додається).

1.2. Положення про роботу телефону довіри в райдержадміністрації  (додається).

        2.  Заступникам голови райдержадміністрації, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації брати участь в роботі  гарячої телефонної лінії та телефону довіри .

        3. Сектору інформаційної діяльності  та комунікації з громадськістю   райдержадміністрації (Яковенко Т.В.) опублікувати дане розпорядження на веб-сайті Теплицької райдержадміністрації.

4. Розпорядження  голови  райдержадміністрації  від 26 травня 2015 року       № 145 «Про  функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри в райдержадміністрації»  вважати  таким, що  втратило  чинність. 

        4.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти  на  заступника голови райдержадміністрації Мішіна М.С.

Голова районної
державної адміністрації                                                               Л.  МАРЦИН

  

                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                  розпорядженням   голови 
                                                                                  райдержадміністрації
                                                                                  від  07.09.2017 р.  № 294
 

ПОРЯДОК

функціонування гарячої телефонної лінії райдержадміністрації

 

 

      1. Гаряча телефонна лінія райдержадміністрації (надалі – телефонна лінія) працює в приміщенні райдержадміністрації за телефоном  2-14-63 щоденно з 09.00 год. до 11.00 год.

 2. Організацію роботи  телефонної  гарячої лінії забезпечує відділ організаційної та загальної роботи  апарату райдержадміністрації.

      3.  Запис звернень під час роботи  гарячої телефонної лінії здійснює головний спеціаліст відділу організаційної та загальної роботи апарату райдержадміністрації за встановленою формою. 

      4.  Головний спеціаліст відділу організаційної та загальної роботи апарату райдержадміністрації узагальнює отриману інформацію про роботу гарячої  телефонної лінії  та разом з квартальним звітом подає голові райдержадміністрації.

      5. Сектор  інформаційної діяльності  та комунікації з громадськістю   райдержадміністрації забезпечує висвітлення актуальних питань, розглянутих керівництвом райдержадміністрації під час роботи гарячої  телефонної лінії, через засоби масової інформації.


                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                  розпорядженням голови
                                                                                  райдержадміністрації
                                                                                  від  07.09.2017 р.  № 294
 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про роботу телефону довіри у райдержадміністрації

 

1.      Загальні положення

1.1. Телефон довіри запроваджується з метою поширення зворотного зв’язку з мешканцями району, оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок  недодержання вимог законодавства про звернення громадян.

      1.2.  Положення розроблено відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативно – правових  актів.

 

      2. Організація телефону довіри

      2.1. Функціонування телефону довіри запроваджується та припиняється розпорядженням голови райдержадміністрації.

      2.2.  Телефон довіри в райдержадміністрації працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з  08.00 год. до 17.00 год. за номером 2-14-63.

      2.3.  Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою телефону довіри здійснює головний спеціаліст відділу організаційної та загальної роботи   апарату райдержадміністрації.

      2.4.   Голова райдержадміністрації, заступники  голови  райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків, мають право надавати, у межах своєї компетенції та цього Положення, доручення посадовим особам структурних підрозділів райдержадміністрації, селищному, сільським головам, посадовим особам підприємств, установ та організацій, до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через телефон довіри питань, визначення шляхів можливої допомоги громадянам та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за  зверненнями рішень.

 

      3. Основні завдання телефону довіри

      3.1.  Надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах.

      3.2.  Оперативний розгляд порушених громадянами питань.

      3.3. Співпраця з органами місцевого самоврядування, соціальними, комунальними службами, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної та дієвої допомоги громадянам, які звернулися на телефон довіри.

       3.4. Реєстрація та облік звернень, що надходять під час проведення телефону довіри здійснюється відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

 

        4. Принципи роботи телефону довіри

        4.1.   Доступність та безоплатність.

        4.2.   Законність та гуманізм.

        4.3.   Професійність, дотримання етичних та правових норм.

        4.4. Відсутність політичного, ідеологічного або релігійного тиску, добровільність у прийнятті допомоги.