Хто на сайті

На даний момент 68 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2017 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про  організацію  роботи  із зверненнями  громадян
в райдержадміністрації  за І квартал 2017 року
 

            за І квартал 2017 року до райдержадміністрації надійшло 127 звернень, що на 19  одиниць менше   ніж за відповідний  період 2016 року (146  звернень).

            У структурі звернень, що надійшли  до  районної державної адміністрації  загалом домінують заяви.

            Найбільш актуальні  питання, що  відображаються  у зверненнях громадян, за звітний  період це питання :

-           соціального захисту – 76 одиниць, або  57,1% від загальної кількості (за звітний  період 2016 року – 110 одиниць, або 71,3%);

-          на другому  місці питання аграрної політики  та земельних відносин – 24 одиниці (18,0%) (за відповідний  період 2016 року – 17 одиниць або 11,0%);

-          комунального господарства   – 8 одиниць (6,0%);

-          охорони здоров’я  - 5 одиниць (3,8%).

            Як свідчить аналіз  найчастіше  піднімаються питання  соціального захисту – це питання  надання  матеріальної допомоги на  лікування, на вирішення соціально – побутових питань  учасникам  АТО,   отримання  соціальних виплат та  інше.

            На другому  місці  за кількістю знаходяться  питання аграрної  політики та земельних  відносин – це питання розрахунку за здані в оренду земельні частки (паї), вирішення межових спорів, тощо.

            За звітний  період позитивно  вирішено 45 питань порушених громадянами (33,8%), надано  роз’яснення  на 79 питань  (59,4%), а 9 звернень (6,8%) знаходяться  на контролі.

            Протягом І кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 8 колективних звернення або 6,3% від  усіх звернень, що на 3 одиниці менше  ніж за відповідний  період 2016 року (5 звернення або 3,4%).

            Колективні звернення надійшли  від  мешканців  району  з питань аграрної політики та  земельних відносин, з питань охорони здоров’я, транспорту та  зв’язку, комунального господарства.

            23 одиниці  або 23% від усіх звернень за звітний  період, зареєстрованих  в районній державній  адміністрації, надійшло  від соціально незахищених верств  населення, тобто  від багатодітних сімей, інвалідів, пенсіонерів, учасників  війни (за відповідний  період 2016 року – 26 одиниці, або 17%).

             За І квартал 2017 року до районної державної адміністрації  звернулося 451 громадянин, а за І квартал 2016 року ця цифра становила 188 громадян.

            На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації  прийнято 8 звернень, це становить 6,3 %  від загальної кількості. 54 звернення надійшло  від вищестоящих органів  влади, а 45 звернень отримано відділом.

            За звітний період проведено перевірку  додержання законодавства  про звернення громадян в виконкомі Погорільської сільської ради. За наслідками перевірки  складено відповідну довідку в якій проаналізовано  роботу  із зверненнями громадян  та зазначено  певні  рекомендації  щодо  поліпшення  роботи  в виконкомі  сільської ради.

            Протягом І кварталу 2017 року проведено 3 засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносилися  на розгляд комісії, стосувались  соціального захисту населення: зокрема: надання матеріальної допомоги  на лікування  та  вирішення  соціально – побутових питань громадянам, які брали участь в АТО та переселені  з тимчасово окупованої  території.

            Для оперативного  вирішення  порушених громадянами у зверненні  питань  під  час  особистих прийомів громадян керівництвом  райдержадміністрації, запроваджено відео онлайн зв'язок із  структурними  підрозділами райдержадміністрації. Це дає  можливість  вирішувати  проблемні питання, надавати  відповіді  роз’яснення безпосередньо  під  час  прийому.

            З метою забезпечення  постійного контролю за станом роботи  із зверненнями громадян місцевими органами державної  виконавчої влади,  питання роботи із зверненнями  громадян розглядалось на розширеному  засіданні  колегії районної державної адміністрації, яка відбулася 28.02.2017 року, та   на нараді – семінарі  з головами, секретарями   селищної  та сільських рад,  начальниками управлінь, відділів, служб  райдержадміністрації ,   яка відбувалася 30.03.2017р..

            Райдержадміністрацією  вживаються  відповідні  заходи  щодо  висвітлення  у засобах масової інформації району  та на офіційному веб – сайті райдержадміністрації  відомостей  про  організацію роботи  із зверненнями  громадян  та вирішення  порушених  у них  питань.

            Питання  роботи  із  зверненнями  громадян, організації  їх особистого  прийому знаходиться  під  постійним  контролем  керівництва  райдержадміністрації.

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше