Хто на сайті

На даний момент 44 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за ІІ квартал 2017 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи зі зверненнями громадян

в райдержадміністрації  за  ІІ  квартал  2017  року

 

За ІІ квартал 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 74  звернень, що на 56 одиниць менше ніж за відповідний період 2016 року (133 звернень).

У структурі звернень, що надійшли до районної  державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

  • питання соціального захисту – 45 одиниць, або 54,9% від загальної кількості (за відповідний період 2016 року - 70 одиниць або 49,3%);
  • на другому місці, за кількістю, питання аграрної політики і земельних відносин – 14 одиниць (17,1%) (за відповідний період 2016 року - 52 одиниці, або 36,6%);
  • трійку найбільш поширених замикають питання  комунального господарства –7 одиниць (4,9%) (за відповідний період 2016 року - 2 одиниці, або 1,4%);
  • питання  охорони  здоров’я  - 5 одиниць (6,1%) (за відповідний період 2016 року - 2 одиниці, або 1,4%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики та  земельних відносин - це питання щодо виділення земельних ділянок. Також хвилюють громадян питання щодо  розрахунків за здані в оренду  земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Значна кількість питань комунального господарства це  вартості житлово-комунальних послуг; благоустрій місцевих доріг, водозабезпечення, тощо.

Питання охорони здоров'я - це заяви громадян з проханням допомогти в санаторно-курортному лікуванні, питання роботи медичних закладів, установ, допомога  в  протезуванні.

Протягом ІІ кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 5 колективних звернень, або 6,8% від усіх звернень, що на 2 звернення більше ніж за відповідний період 2016 року (4 звернення, або 3,0%).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району  з питань аграрної політики і земельних відносин та  комунального господарства тощо.

За звітний період та за  ІІ квартал 2016 року надійшло по 1 повторному  зверненню.  

21  одиниця, або 28,4% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній  державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2016 року 28 звернень (21,1%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг та інше.

За ІІ квартал 2017 року до районної державної адміністрації звернулось 293 громадянина, а за ІІ квартал 2016 року ця цифра становила  343 громадян.

На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації за ІІ квартал цього року прийнято 7 звернень, це становить 9,5% від загальної кількості, за аналогічний період 2016 року прийнято 29 звернень, що становить 21,8%.

Від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 33 звернення (в 2016 році – 40).

З метою забезпечення  постійного контролю за станом роботи  із зверненнями громадян місцевими органами державної  виконавчої влади,  питання роботи із зверненнями  громадян розглядались на нараді – семінарі  з головами, секретарями   селищної  та сільських рад,  начальниками управлінь, відділів, служб  райдержадміністрації та на нараді   з головами   селищної  та сільських рад,  начальниками управлінь, відділів, служб  райдержадміністрації  які відбувалися відповідно 26.04.2017р.  та 22.06.2017р.. 

За звітний період проведено перевірку  додержання законодавства  про звернення громадян в виконкомі Маломочульської сільської ради. За наслідками перевірки  складено відповідну довідку в якій проаналізовано  роботу  із зверненнями громадян  та зазначено  певні  рекомендації  щодо  поліпшення  роботи  в виконкомі  сільської ради.

За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту жителя с. Бджільна та  надання матеріальної допомоги на лікування жителям  району.

Районна  державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації району  зокрема на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації  відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.


 

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше