Хто на сайті

На даний момент 95 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за ІІІ квартал 2017 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про організацію роботи зі зверненнями громадян

в райдержадміністрації  за  ІІІ  квартал  2017  року

 

За ІІІ квартал 2017 року до райдержадміністрації  надійшло 85 звернень, що на 7 одиниць, або 7,6% менше ніж за відповідний період 2016 року (92 звернення).

У структурі звернень, що надійшли до районної  державної адміністрації, загалом домінують заяви.

Найбільші актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період 2017 року це:

  • питання соціального захисту – 40 одиниць, або 44,4% від загальної кількості (за ІІІ квартал 2016 року – 51 одиниця, або 53,7%);
  • на другому місці, за актуальністю, питання аграрної політики і земельних відносин – 14 одиниць, або 15,6% (за ІІІ квартал 2016 року - 13 одиниць, або 13,7%);
  • трійку найбільш поширених ділять  питання комунального господарства - 8 одиниць (8,9%) (за відповідний період 2016 року - 7 одиниць, або 7,4%) та питання освіти – 8 одиниць (8,9%);
  • питання транспорту і зв’язку – 4 одиниці (4,4%) (за відповідний період 2016 року - 5 одиниць, або 5,3%);
  • питання охорони здоров’я  - 3 одиниці (3,3%) (за відповідний період 2016 року - 6 одиниць, або 6,3%).

Як свідчить аналіз у зверненнях громадян найчастіше піднімаються питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги; отримання соціальних виплат, субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

На другому місці за кількістю знаходяться питання аграрної політики та  земельних відносин - це питання щодо надання  земельних ділянок,  розрахунки за здані в оренду майнові і земельні паї та здану сільськогосподарську продукцію та інше.

Значна кількість питань комунального господарства, вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації  місцевих доріг,  тощо.

Питання освіти - це заяви громадян з проханням не закривати  місцеві школи.

Протягом ІІІ кварталу 2017 року до райдержадміністрації надійшло 6 колективних звернень, або близько 7,1% від усіх звернень, що на 3 звернення (вдвічі) більше  ніж за відповідний період 2016 року (3 звернення, або 3,3%).

Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців району з питань аграрної політики і земельних відносин, освіти, комунального господарства тощо.

За звітний період 2017 року повторних звернення не зафіксовано.

23 одиниці, або 27,1% від усіх звернень за звітний період, зареєстрованих в районній  державній адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни, пенсіонерів, за відповідний період 2016 року (29 звернень (31,5%).

Зазначену категорію громадян непокоять питання отримання різних видів соціальної допомоги, зокрема стосовно умов та порядку її отримання, правильності нарахування пенсії, затримки виплати соціальних допомог, надання матеріальної допомоги та допомоги в лікуванні, вартість та якість надання комунальних послуг, та інше.

За ІІІ квартал 2017 року до районної державної адміністрації звернулось 253 громадян, а за ІІІ квартал 2016 року ця цифра становила 323 громадянина. Тобто, спостерігається зменшення кількості громадян, що звернулись до районної державної адміністрації на 70 чоловік.

На особистих прийомах керівництвом районної державної адміністрації прийнято 5 звернень, це становить 5,9% від загальної кількості (за ІІІ квартал 2016року – 26 звернень, або 28,3%).

За звітний період проведено перевірку  додержання законодавства  про звернення громадян в виконкомі Великомочульської  сільської ради. За наслідками перевірки  складено відповідну довідку в якій проаналізовано  роботу  із зверненнями громадян  та зазначено  певні  рекомендації  щодо  поліпшення  роботи  в виконкомі  сільської ради.

За звітний період проведено 4 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносились на розгляд комісії, стосувались соціального захисту населення, зокрема: надання матеріальної допомоги на лікування.

Районна  державна адміністрація вживає відповідні заходи щодо висвітлення у засобах масової інформації зокрема  на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва райдержадміністрації.

 

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше