Хто на сайті

На даний момент 49 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2018 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про  організацію  роботи  із зверненнями  громадян

в райдержадміністрації  за І квартал 2018 року

 

            За І квартал 2018 року до райдержадміністрації надійшло 116 звернень, що на 11  одиниць менше   ніж за відповідний  період 2017 року (127  звернень).

            У структурі звернень, що надійшли  до  районної державної адміністрації  загалом домінують заяви.

            Найбільш актуальні  питання, що  відображаються  у зверненнях громадян, за звітний  період це питання :

-           соціального захисту – 86 одиниць, або  67,7% від загальної кількості (за звітний  період 2017 року – 76 одиниць, або 57,1%);

-          на другому  місці питання аграрної політики  та земельних відносин – 13 одиниці (10,2%) (за відповідний  період 2017 року – 24 одиниці або 18,0%);

-          охорони здоров’я  - 6 одиниць (4,7%).

-          праці і  заробітної  плати -  5 одиниць (3,9%). 

            Як свідчить аналіз  найчастіше  піднімаються питання  соціального захисту – це питання  надання  матеріальної допомоги на  лікування, на вирішення соціально – побутових питань  учасникам  АТО,   отримання  соціальних виплат та  інше.

            На другому  місці  за кількістю знаходяться  питання аграрної  політики та земельних  відносин – це питання розрахунку за здані в оренду земельні частки (паї), вирішення межових спорів, тощо.

            За звітний  період позитивно  вирішено 57 питань порушених громадянами (44,9%), надано  роз’яснення  на 63 питання  (49,6%), 5 звернень переадресовано для  розгляду  за  належністю,  а 2 звернення (1,6%) знаходяться  на контролі.

            Протягом І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 2 колективних звернення або 1,7% від  усіх звернень, що на 6 одиниць менше  ніж за відповідний  період 2017 року (8 звернень або 6,3%).

            Колективні звернення надійшли  від  мешканців  району  з питань охорони здоров’я та діяльності  органів  місцевого самоврядування.  

            40 одиниць  або 34% від усіх звернень за звітний  період, зареєстрованих  в районній державній  адміністрації, надійшло  від соціально незахищених верств  населення, тобто  від багатодітних сімей, інвалідів, пенсіонерів, учасників  війни (за відповідний  період 2017 року – 23 одиниці, або 23%).

             За І квартал 2018 року до районної державної адміністрації  звернулося 154 громадянина, а за І квартал 2017 року ця цифра становила 451 громадянин.

            На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації  прийнято 5 звернень, це становить 4,3 %  від загальної кількості. 55 звернень надійшло  від вищестоящих органів  влади, а 50 звернень отримано відділом.

            Протягом І кварталу 2017 року проведено 3 засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносилися  на розгляд комісії, стосувались  соціального захисту населення: зокрема: надання матеріальної допомоги  на лікування  та  вирішення  соціально – побутових питань громадянам, які брали участь в АТО.

            Для оперативного  вирішення  порушених громадянами у зверненні  питань  під  час  особистих прийомів громадян керівництвом  райдержадміністрації, запроваджено відео онлайн зв'язок із  структурними  підрозділами райдержадміністрації. Це дає  можливість  вирішувати  проблемні питання, надавати  відповідні  роз’яснення безпосередньо  під  час  прийому.

            З метою забезпечення  постійного контролю за станом роботи  із зверненнями громадян місцевими органами державної  виконавчої влади,  питання роботи із зверненнями  громадян розглядалось на розширеному  засіданні  колегії районної державної адміністрації, яка відбулася 28.02.2018 року.

            Райдержадміністрацією  вживаються  відповідні  заходи  щодо  висвітлення  у засобах масової інформації району  та на офіційному веб – сайті райдержадміністрації  відомостей  про  організацію роботи  із зверненнями  громадян  та вирішення  порушених  у них  питань.

            Питання  роботи  із  зверненнями  громадян, організації  їх особистого  прийому знаходиться  під  постійним  контролем  керівництва  райдержадміністрації.

 

 

 

 

Головний спеціаліст  відділу

організаційної та  загальної роботи

апарату райдержадміністрації                Вікторія МЕЛЬНИК

 


 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше