Хто на сайті

На даний момент 18 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Підсумки 2018: про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж року
П'ятниця, 04 січня 2019 08:20


Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість  реалізації громадянами конституційного права на звернення. Питання розгляду звернень громадян вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання.

З цією метою протягом 2018 року  було реалізовано комплекс  заходів,  які, перш за все, спрямовані на забезпечення:

 - прямого доступу заявників до керівництва райдержадміністрації;

 - поліпшення  та вдосконалення організації особистого прийому громадян в райдержадміністрації;

 - налагодження конструктивного зв’язку між владою та громадянином;

 - поліпшення рівня  якості розгляду звернень громадян;

 - запобігання виникнення необґрунтованих повторних звернень громадян;

 - неухильного дотримання встановленого порядку розгляду звернень;

 - захисту законних прав і інтересів суб’єктів розгляду звернення;

 - організації оперативного реагування на проблемні ситуації;

 - підвищення рівня культури обслуговування заявників;

впровадження сучасних методів організації діловодства із зверненнями громадян;

рівня відкритості та доступності інформації про стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації;

продовження практики надання кваліфікованих консультацій безпосередньо під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками через застосування   технології «Skype» із начальниками відділів  та  структурних  підрозділів райдержадміністрації.  

Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду. Керівництвом  райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», особи з інвалідністю в наслідок  війни, Героїв України.

Головою райдержадміністрації прийнято розпорядження  від 07.09.2017 року № 294 «Про функціонування гарячої телефонної лінії  та телефону довіри в райдержадміністрації», затверджено список номерів  телефонів  для  спілкування  громадян району  по телефонному  зв’язку «Гаряча лінія» з відповідальними  працівниками  управлінь, відділів, структурних підрозділів  райдержадміністрації.

З метою сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, розпорядженням голови райдержадміністрації від 28.02.2008 р. №106 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до райдержадміністрації» утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду  відбулось 13 засідань комісії та було розглянуто 99 звернень громадян щодо надання їм матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових питань.

Протягом  2018 року районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування одержано 2318 звернень, з них 1978 на особистому прийомі, колективних звернень 63, повторних  19.

Зі своїми  проблемами  до райдержадміністрації та  виконкомів  місцевих рад  звернулись 140 учасників  війни  та бойових дій, 137 багатодітних та одиноких матерів,  145 інвалідів, 70 ветеранів  праці, 222 дітей  війни та 16 учасників  наслідків аварії на ЧАЕС.

У Теплицькому районі постійним «лідером» щодо надходження за територіальною складовою, в абсолютних цифрах або за загальною кількістю  звернень, є смт. Теплик. За звітний період від його мешканців  надійшло 107  звернень, на другому місці - с. Соболівка (30 звернень), третє за чисельністю надходжень звернень громадян є с. Бджільна (19  звернень).

Найбільше у зверненнях громадян протягом 2018 року  порушувалися питання соціального захисту – це надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат, субсидій, призначення, перерахунок і виплата пенсій та інше.

Друге місце за кількістю звернень  займають питання  аграрної політики та земельних відносин – найчастіше піднімаються питання  оформлення та видача документів, що  підтверджують право  власності на земельні ділянки, розрахунки  за здані в оренду  майнові та земельні паї, земельні конфлікти.               

   Трійку найбільш поширених груп питань,  що зустрічаються у зверненнях громадян, замикають  питання  комунального господарства – це прохання  посприяти  у ремонті місцевих доріг, власного житла, забезпеченні освітлення вулиць.

У 2018 році в колективних зверненнях порушуються питання щодо:    земельних конфліктів, майнових питань,  допомоги із ремонтом вулиць, проведення водогону, будівництва підвідного газопроводу, транспортного сполучення із  районним  центром.

  Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення виїзних прийомів громадян, головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено у них участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Теплицької районної державної адміністрації.

На виконання Закону України від 02.07.2015 року за №577-VIII «Про внесення  змін  до  Закону  України «Про  звернення громадян» щодо електронного звернення  та електронної петиції» запроваджено форми подання електронних звернень  громадянами на офіційному  веб-сайті  райдержадміністрації.

На виконання вимог пункту  3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості  про результати  роботи  у сфері  протидії корупції» в холі районної державної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому  розміщено  нормативно правові акти, довідкову інформацію, інформацію про корупційні порушення в районі та інше.

 



 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше