Хто на сайті

На даний момент 52 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2019 року
Рейтинг Користувача: / 0
НайгіршеНайкраще 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про  організацію  роботи  із зверненнями  громадян
в райдержадміністрації  за І квартал 2019 року
 

            За І квартал 2019 року до райдержадміністрації надійшло 101 звернення, що на 15  одиниць менше   ніж за відповідний  період 2018 року (116 звернень).

            У структурі звернень, що надійшли  до  районної державної адміністрації  загалом домінують заяви.

            Найбільш актуальні  питання, що  відображаються  у зверненнях громадян, за звітний  період це питання :

-           соціального захисту – 80 одиниць, або  75,5% від загальної кількості (за звітний  період 2018 року – 86 одиниць, або 67,7%);

-          на другому  місці питання аграрної політики  та земельних відносин – 7 одиниць (6,6%) (за відповідний  період 2018 року – 13 одиниць або 10,2%);

-          транспорту і зв’язку   - 3 одиниці (2,8%);

-          комунального господарства  -  3 одиниці (2,8%);

-          сім»я, діти,  молодь – 3 одиниці (2,8%);

-          діяльність місцевих органів виконавчої влади – 3 одиниці (2,8%).  

            Як свідчить аналіз  найчастіше  піднімаються питання  соціального захисту – це питання  надання  матеріальної допомоги на  лікування, на вирішення соціально – побутових питань  учасникам  АТО,   отримання  соціальних виплат та  інше.

            На другому  місці  за кількістю знаходяться  питання аграрної  політики та земельних  відносин – це питання розрахунку за здані в оренду земельні частки (паї), вирішення межових спорів, тощо.

            За звітний  період позитивно  вирішено 29 питань порушених громадянами (27,4%), надано  роз’яснення  на 44 питання  (41,5%), 2 звернення переадресовано для  розгляду  за  належністю,  а 31 звернення (29,2%) знаходяться  на контролі.

            Протягом І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 1 колективне звернення або 1,% від  усіх звернень, що на 1 одиницю менше  ніж за відповідний  період 2018 року (2 звернення або 1,7%).

            Колективне звернення надійшло  від  мешканців с. Бджільна  з питань комунального господарства та транспорту. 

            20 одиниць  або 19,8% від усіх звернень за звітний  період, зареєстрованих  в районній державній  адміністрації, надійшло  від соціально незахищених верств  населення, тобто  від багатодітних сімей, інвалідів, пенсіонерів, учасників  бойових дій (за відповідний  період 2018 року – 40 одиниць, або 34%).

             За І квартал 2019 року до районної державної адміністрації  звернулося 125 громадян, а за І квартал 2018 року ця цифра становила 154 громадянина.

            На особистому прийомі керівництва районної державної адміністрації  прийнято 2 звернення,  на виїзному прийомі громадян отримано 6 звернень, це становить 7,9 %  від загальної кількості. 56 звернень надійшло  від вищестоящих органів  влади, 35 звернень отримано відділом.

            Протягом І кварталу 2019 року проведено 4 засідання  постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання, які виносилися  на розгляд комісії, стосувались  соціального захисту населення: зокрема: надання матеріальної допомоги  на лікування  та  вирішення  соціально – побутових питань.  

            Для оперативного  вирішення  порушених громадянами у зверненні  питань  під  час  особистих прийомів громадян керівництвом  райдержадміністрації, запроваджено відео онлайн зв'язок із  структурними  підрозділами райдержадміністрації. Це дає  можливість  вирішувати  проблемні питання, надавати  відповідні  роз’яснення безпосередньо  під  час  прийому.

            Для оперативного  вирішення  порушених громадянами у зверненні  питань  під  час  виїзного  прийому громадян керівництво  райдержадміністрації залучає керівників відповідних структурних підрозділів, які в межах  компетенції надають на місцях  вичерпні  роз’яснення.     

            З метою забезпечення  постійного контролю за станом роботи  із зверненнями громадян місцевими органами державної  виконавчої влади,  питання роботи із зверненнями  громадян розглядалось на  засіданні  колегії районної державної адміністрації, яка відбулася 28.02.2019 року.

            Райдержадміністрацією  вживаються  відповідні  заходи  щодо  висвітлення  у засобах масової інформації району  та на офіційному веб – сайті райдержадміністрації  відомостей  про  організацію роботи  із зверненнями  громадян  та вирішення  порушених  у них  питань.

            Питання  роботи  із  зверненнями  громадян, організації  їх особистого  прийому знаходиться  під  постійним  контролем  керівництва  райдержадміністрації.

 

Головний спеціаліст  відділу
організаційної та  загальної роботи
апарату райдержадміністрації         Вікторія МЕЛЬНИК

 

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше