Хто на сайті

На даний момент 39 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Довідки
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за III квартал 2018 року

Аналітична довідка про організацію роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації  за III квартал  2018  року

Детальніше...
 
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2016 року

Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2016 року

 Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість  реалізації громадянами конституційного права на звернення. Питання розгляду звернень громадян вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання. З цією метою протягом звітного  року було реалізовано комплекс  заходів  методологічного, організаційно -  аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями  громадян.

Детальніше...
 
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2015 року

Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість  реалізації громадянами конституційного права на звернення. Питання розгляду звернень громадян вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання. З цією метою протягом звітного  року було реалізовано комплекс  заходів  методологічного, організаційно -  аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями  громадян.

Детальніше...
 
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І квартал 2015 року

За І квартал 2015 року до райдержадміністрації надійшло 109 звернень, що на 67  одиниць більше  ніж за відповідний  період 2014 року (42  звернення). У структурі звернень, що надійшли  до  районної державної адміністрації  загалом домінують заяви.

Детальніше...
 
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за ІІ квартал 2014 року

За ІІ квартал  2014 року до районної державної адміністрації надійшло 59 звернень, що на 13 звернень менше, ніж за відповідний період  2013 року (72). У даних зверненнях заявниками  порушено 69 питань.

Детальніше...
 
Аналітична довідка про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за І квартал 2014 року
Аналітична довідка
про організацію роботи із зверненнями громадян в Теплицькій райдержадміністрації за І квартал  2014  року


За І квартал  2014 року до районної державної адміністрації надійшло 42 звернення, що на 47  звернень менше, ніж за відповідний період  2013 року (89). У даних зверненнях заявниками  порушено 46 питань.
У структурі звернень, що надійшли до райдержадміністрації  загалом домінують заяви.
Детальніше...
 
Аналітична довідка за результатами організації роботи по доступу до публічної інформації Теплицької районної державної адміністрації за 2013 рік 10.01.2014р.

З метою забезпечення безумовного виконання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування Закону України «Про доступ до публічної інформації», реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію в районі  проводиться відповідна робота.

Детальніше...
 
Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2013 року

Довідка

про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування впродовж 2013 року

Районною державною адміністрацією повною мірою забезпечується можливість  реалізації громадянами конституційного права на звернення. Питання розгляду звернень громадян вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання. З цією метою протягом звітного року було реалізовано комплекс заходів методологічного, організаційно -  аналітичного характеру з питань організації роботи із зверненнями  громадян.

Детальніше...
 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про реалізацію заходів щодо забезпечення належного рівня організації  роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2013 року  

Питання розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації вирішуються у відповідності до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», які, перш за все, спрямовані на забезпечення конструктивного зв`язку між владою та громадянином, удосконалення роботи із зверненнями громадян, а також на поліпшення якості розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 из 2.

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше