Хто на сайті

На даний момент 24 гостей на сайті

Лічильник відвідувань

Flag Counter

Банер
Відділ містобудування
Відділ містобудування
Рейтинг Користувача: / 3
НайгіршеНайкраще 

Начальник відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури Теплицької районної державної адміністрації – КОНОВАЛЮК Андрій Васильович

Адреса: 23800, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності, 7

Електронна пошта:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Режим роботи: понеділок – четвер – з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00

Відділ інформує:

Реєстр містобудівних умов та обмежень


Генеральні плани населених пунктів Теплицького району

Головний спеціаліст

Бартко 
Наталія Володимирівна

(04353) 2-19-72

Незалежності, 7

Головний спеціаліст

Пролєєв Володимир Миколайович

(04353) 2-19-72

Незалежності, 7

Головний спеціаліст

Худа Юлія Миколаївна

(04353) 2-19-72

Незалежності, 7

1. Відділ містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури  районної державної    адміністрації    (далі    -    відділ)    є    її    структурним    підрозділом, уповноваженим органом містобудування та архітектури на території району,    підпорядковується голові  або заступнику голови  цієї    адміністрації, а також є підзвітним та підконтрольним відповідним підрозділам обласної державної адміністрації.

2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіону, наказами  Мінпаливенерго, Мінтрансзв'язку,  Національного агентства  з  питань  забезпечення ефективного  використання  енергетичних  ресурсів  і  Національної комісії  з  питань  регулювання  зв'язку, розпорядженнями голів обласної та районної державної адміністрацій, наказами начальників департаменту будівництва, містобудування та архітектури,  департаменту житлово-комунального   господарства, енергетики та інфраструктури  обласної держадміністрації,   а також цим положенням.

3. Основними завданнями відділу є:

3.1.  У сфері містобудування та архітектури

           3.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури на території району;

3.1.2. Підготовка рішень щодо планування територій на місцевому рівні;

3.1.3. Внесення пропозицій щодо розроблення, коригування показників і затвердження схеми планування території району;

3.1.4. Підготовка пропозицій до програм соціально-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до районної державної адміністрації;

3.1.5. Здійснення моніторингу:

-  реалізації схеми планування території району;

- стану розроблення, оновлення містобудівної документації на місцевому рівні (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів району, плани зонування територій, детальні плани територій);

-  забудови та іншого використання територій;

3.1.6. Сприяння розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів району;

3.1.7. Внесення пропозицій виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

3.1.8. Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

3.1.9. Забезпечення контролю в установленому порядку діяльності виконавчих органів сільських та селищної рад з питань делегованих повноважень;

3.1.10. Підготовка пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

3.1.11. У межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації місцевого рівня, прийняття участі у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

3.1.12. Координація діяльності:

- суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

- підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

3.1.13. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки та їх скасування;

3.1.14.   Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки та його скасування;

3.1.15. Надання пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

3.1.16. Оформлення паспорту прив’язки  тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та його скасування;

3.1.17. Надання пропозицій щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

3.1.18. Забезпечення ведення містобудівного кадастру на території району;

3.1.19. Сприяння створенню та оновленню картографічної основи території району;

3.1.20. Забезпечення виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

3.1.21. Співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування;

3.1.22. Інформування населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;

3.1.23. Організація проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

3.1.24. Сприяння діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

25) інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

3.2.    У сфері житлово-комунального   господарства  є:

3.2.1.Забезпечення    реалізації    державної    політики    у    сфері    житлово-комунального господарства  на території району;

3.2.2. Підготовка пропозицій щодо формування цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, а також норм їх споживання, здійснення контролю за їх додержанням.

3.3. У сфері розвитку інфраструктури  є:

         3.3.1. Забезпечення реалізації  державної  політики,  у  тому  числі інвестиційної та інноваційної,  у паливно-енергетичному комплексі, галузях транспорту і зв'язку та у сфері енергозбереження;

        3.3.2. Розроблення пропозицій  щодо   державних   цільових   програм розвитку паливно-енергетичного комплексу,  транспорту і зв'язку та енергозбереження;

         3.3.3. Розроблення пропозицій  щодо   формування,   регулювання   та розширення ринку паливно-енергетичних ресурсів,  послуг транспорту і зв'язку.

4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 1) бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, подає районній держадміністрації пропозиції з цих питань;

 2) готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку району та проектів місцевого бюджету і подає їх на розгляд до районної держадміністрації;

3) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;

 4)  веде   облік   забезпеченості   містобудівною   документацією   населених   пунктів   на території  району,   вносить  пропозиції  місцевим  радам  щодо  необхідності  розроблення  та коригування генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації,

 5)     розглядає    у    випадках,    встановлених    законодавством,    пропозиції    суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до районної держадміністрації висновки з цих питань, забезпечує контроль за використанням і забудовою зазначених територій,  а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;

 6)     розробляє і подає виконавчим органам сільських та селищної рад пропозиції щодо розміщення, будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових   та   інших   об'єктів, створення    інженерно-транспортної   інфраструктури,    виробництва   будівельних   матеріалів, виробів і конструкцій, розглядає і погоджує проекти конкретних об'єктів архітектури та надає  замовникам висновки щодо їх затвердження;

 7)     координує    на    території    району    виконання    науково-дослідних    і    проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування;

8) організовує в порядку, що встановлюється департаментом будівництва, містобудування та архітектури обласної держадміністрації,  створення і оновлення топографічних планів,  призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об'єктів архітектури,  підземних мереж і споруд,   прив'язки   будівель  і   споруд  до   ділянок  будівництва,   а  також  вирішення  інших містобудівних  питань:   проведення  розмічувальних  робіт  (крім  встановлення  меж земельних ділянок у натурі), винесення в натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній  вулиць,  доріг,  здійснює систематизацію зазначених  матеріалів, вносить пропозиції щодо   надання дозволу на проведення інженерних вишукувань для будівництва;

 9) надає вихідні дані на проектування об'єктів архітектури  для   нового   будівництва,   розширення,   реконструкції,   реставрації,   капітального ремонту, благоустрою територій у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України

10) погоджує   проекти   розміщення   та   архітектурні   рішення   об'єктів   благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами;

11) здійснює   в   установленому   законодавством   порядку контроль за забудовою територій; 

 12)    здійснює в межах своїх повноважень охорону, контроль за використанням пам'яток архітектури     і     містобудування,     палацово-паркових,     паркових    та    історико-культурних ландшафтів;

 13)    надає  забудовникам  необхідну  документацію  на  будівництво  та  реконструкцію індивідуальних житлових будинків і господарських будівель у населених пунктах на території району,   погоджує  проекти забудови і  благоустрою  земельних ділянок,   проекти житлових будинків, господарських будівель;

 14) вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття згідно із законодавством рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд;

 15) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

16) організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території району, забезпечує з цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів;

 17) створює і веде архів містобудівної документації, матеріали містобудівного кадастру;

 18) інформує населення через засоби масової інформації про розроблення містобудівних програм  розвитку  району,  розміщення  найважливіших  об'єктів  архітектури,   організовує  їх громадське обговорення;

 19) забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв,  звернень і скарг
громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;

 20)    контролює   діяльність   виконавчих   органів   сільських   та   селищної   рад   з   питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених підпунктом "б" частини першої   статей   31 і 30   Закону   України   "Про   місцеве   самоврядування   в   Україні",   у   порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;

21) бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведення грошової оцінки земель населених пунктів на території району;

 22) сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних,       конструктивних    та    інженерно-технічних    рішень,       що      забезпечують ресурсозбереження,    здійсненню    структурної    перебудови    та    переорієнтації    виробничої будівельної  бази   на  спорудження  житла  з   використанням  ресурсоощадних  технологій  та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;

23) координує в межах своєї компетенції діяльність підприємств, установ та організацій, які виконують роботи з підготовки і комплектування вихідними даними на проектування, надають інші послуги у сфері містобудування та архітектури;

24) виконує інші функції відповідно до законодавства.

25) бере   участь   у   реалізації   державної   політики   у   сфері   житлово-комунального господарства,  готує   пропозиції  до   програм   соціально-економічного   розвитку  та  проекту бюджету району;

 26) координує роботу, пов'язану з наданням населенню району житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності; .

27) розробляє систему заходів для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального господарства району в умовах надзвичайної ситуації і ліквідації її наслідків;

 28) здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і, об'єктів комунального господарства незалежно від форми власності,

 29)  вживає  заходів   до   оснащення   наявного   житлового   фонду  засобами   обліку  та регулювання споживання води і теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами;

 30)  аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово-комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку;

 31) розробляє   пропозиції   до   проектів   місцевих   програм   приватизації   підприємств житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності;

32)  сприяє прискоренню передачі об'єктів відомчого житлового фонду та комунального господарства у власність територіальних громад;

 33) сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування. будівництва нових та реконструкції діючих об'єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у розробленні проектів благоустрою-територій населених пунктів;

 34) здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства.

35) розробляє і подає голові  райдержадміністрації  пропозиції щодо:

     проектів місцевого бюджету, місцевих програм соціально-економічного розвитку;

     проектів програм приватизації державного майна;

     проектів програм  розвитку  паливно-енергетичного   комплексу району;

     утворення, реорганізації і ліквідації підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації;

     удосконалення системи  обліку  електро-,  газо-,   тепло-   і водопостачання,  нормування  питомих  витрат  паливно-енергетичних ресурсів,   звітності   та   державної    статистики    у    сфері енергозбереження;

     організації конкурсів  з  визначення перевізників пасажирів на приміських автобусних маршрутах  загального  користування,  що  не виходять за межі території району;

     36) здійснює прогнозування можливих рівнів енергозбереження на підприємствах, в установах та організаціях;

     37) сприяє впровадженню сучасних енергозберігаючих технологій;

     38) сприяє розвитку регіонального ринку  транспортних  послуг, координації  роботи  окремих видів транспорту,  оптимізації мережі маршрутів перевезення пасажирів і вантажів у межах району;

     39) бере участь у:

     виконанні державних цільових програм розвитку паливно-енергетичного   комплексу,   транспорту   і   зв'язку   та енергозбереження;

     розробленні та здійсненні заходів щодо створення  сприятливих умов  для  надання  послуг поштового зв'язку та телекомунікаційних послуг;

     ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій  на  підприємствах паливно-енергетичного комплексу, галузей транспорту і зв'язку;

     розробленні та     впровадженні    механізмів    стимулювання ефективного   використання   паливно-енергетичних   та   вторинних ресурсів;

     впровадженні нетрадиційних  і  поновлюваних джерел енергії та розвитку малої гідро- і теплоенергетики;

     розробленні програм енергозбереження;

     підготовці пропозицій щодо фінансово-економічного обґрунтування  обсягів продукції,  що підлягає поставці для потреб держави за рахунок коштів державного бюджету;

     формуванні обсягів продукції,  що поставляється для  місцевих потреб  за  рахунок  коштів  бюджетів  місцевого самоврядування та інших джерел фінансування;

     складанні щорічного паливно-енергетичного балансу району;

     40) веде облік підприємств промисловості, паливно-енергетичного комплексу,  транспорту і зв'язку, установ та організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації;

     41) узагальнює практику застосування законодавства;

     42) забезпечує дотримання у відділі законодавства про державну таємницю;

     43) розглядає  звернення  громадян,  підприємств,  установ  та організацій;

     44) виконує  інші  функції  згідно  з  покладеними  на  нього основними завданнями.

5.       Відділ має право:

-  скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;

- залучати   спеціалістів   інших   структурних   підрозділів   районної   державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів районної держадміністрації,   органів   місцевого   самоврядування,   підприємств,   установ  та  організацій інформацію,   документи,   інші   матеріали,   а   від  місцевих   органів   державної   статистики  - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

-  подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних   та   інженерно-геологічних  робіт,   які   виконуються  з   порушенням  державних стандартів, норм і правил.

 6. Відділ  у   процесі   виконання  покладених  на  нього  завдань  взаємодіє  з  іншими структурними підрозділами районної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян та громадянами.

 7. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою     районної    держадміністрації    за    погодженням    з    начальниками    департаменту будівництва, містобудування   та   архітектури,  департаменту    житлово-комунального   господарства, енергетики та інфрастуктури   обласної державної адміністрації. Начальник відділу за посадою є головним архітектором району.

8. До складу відділу  входять слідуючі працівники:

- головний спеціаліст  відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури райдержадміністрації;

- головний спеціаліст  відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури райдержадміністрації;

- головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та розвитку інфраструктури райдержадміністрації.

9. Начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу,  несе персональну відповідальність перед головою районної державної адміністрації за виконання покладених на відділ завдань;

- погоджує посадові інструкції працівників відділу, розподіляє обов'язки між працівниками відділу та визначає ступінь їх відповідальності;

- має право бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та бути вислуханим  з  питань,  що   стосуються   його   компетенції.

- видає накази щодо діяльності відділу.

 10. Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями.

 11.  Відділ утримується за рахунок коштів державного бюджету.

12. Граничну  чисельність,   фонд   оплати  праці  працівників   відділу  в  межах  виділених асигнувань визначає голова районної державної адміністрації.

13. Відділ має печатку з зображенням державного герба України та назви відділу.

 


Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International, якщо не зазначено інше